ຄວາມເຫັນທັງໝົດສຳລັບ ບໍ່ມີຖແລງການກອງປະຊຸມ ລາວນອກ

ອອກຄວາມ​ເຫັນຂອງ​ທ່ານ​ດ້ວຍ​ການ​ເຕີມ​ຂໍ້​ມູນ​ໃສ່​ໃນ​ຟອມຣ໌ຢູ່​ດ້ານ​ລຸ່ມ​ນີ້. ຄວາມ​ເຫັນ​ທັງໝົດ ຕ້ອງ​ໄດ້​ຖືກ ​ອະນຸມັດ ຈາກຜູ້ ກວດກາ ເພື່ອຄວາມ​ເໝາະສົມ​ ຈຶ່ງ​ນໍາ​ມາ​ອອກ​ໄດ້ ທັງ​ໃຫ້ສອດຄ່ອງ ກັບ ເງື່ອນໄຂ ການນຳໃຊ້ ​ ຂອງ ​ວິທຍຸ​ເອ​ເຊັຍ​ເສຣີ. ຄວາມ​ເຫັນ​ທັງໝົດ ຈະ​ບໍ່ປາກົດອອກ ໃຫ້​ເຫັນ​ພ້ອມ​ບາດ​ໂລດ. ວິທຍຸ​ເອ​ເຊັຍ​ເສຣີ ບໍ່ມີສ່ວນຮູ້ເຫັນ ຫຼືຮັບຜິດຊອບ ​​ໃນ​​ຂໍ້​ມູນ​ເນື້ອ​ຄວາມ ທີ່ນໍາມາອອກ.







Lao ຈາກ Lao/ VT :

Yes! I got your point dek noii ! If your wife is running away with an other man doubt you cried for a 3 or 4 days and 5 to 10 MN talking about her. and talk to all comment! We don't need to asked who he is, long we got the same point and we going to the same destination so wait till we get there and we will know each other and works together, right now they just begun they project! If you and me like to joint them and find out.

Oct 21, 2015 04:22 PM

    Reply to this comment

Dek Noii ຈາກ Death Camp :

These are no real hard core politicians, just a bunch of opportunists with a misplaced ambition. They are so out of touch with reality and current events in our motherland Laos. How so ? let's say your wife ran away with another guy, do you think you can get her back just by claiming that you have the marriage license ? hope you get my point.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Apr 02, 2015 02:41 PM

    Reply to this comment

ຄົນຮັກຊາດ ຈາກ ປະເທດອາເມຣິກາ :

ຕາມຂ້າພະເຈົ້າ ຕິດຕາມ ອູດົງ ເປັນນັກ ຫົວຊາຕນິຍົມ ໃຫ້ການ ສນັບສນູນ ທຸກໆອົງການ ທີ່ເຫັນວ່າ ເປັນປະໂຍດ ແຫ່ງການ ແກ້ໄຂບັນຫາ ຂອງຊາຕ. ທ່ານອຸດົງ ສັງກັດ ແລະ ເປັນຜູ້ຕາງຫນ້າ ພັກ ລາວຮ່ວມສັມພັນ (ທ່ານ ບົງ ສຸວັນນະວົງ ເປັນກໍ່ຕັ້ງ) ທີ່ ອະເມຣິກາ ເຫນືອ ແລະ ເປັນຜູ້ອຳນວຍການ ຝ່າຍການ ຕ່າງປະເທດ ຂອງ ກຸ່ມ 5 ອົງການ ຈັດຕັ້ງຮ່ວມ ໂດຍທ່ານ ຄຳແທ່ນ ຈິນຍາວົງ ເປັນປະທານ ອົງການ ນີ້ຊື່ວ່າ ສະພາ ສິດທິມະນຸສຊົນ ຊາວລາວ. ສຶກສາ ອຸດົມການ ຂອງ ອຸດົງ ເຫັນວ່າ ເປັນນັກຕໍ່ສູ້ ແບບ ສັນຕິວິທີ. ເປັນຂ້າຣາຊການ ຂອງຣັຖ ເປັນຜູ້ນຳທາງ ກຸ້ມ ສັງຄົມ ອີກດ້ວຍ. ອຸດົງ ບໍ່ແມ່ນ ເຊື້ອສາຍ ຕະກຸນ ສຸວັນນະວົງ ປະການໃດ ແຕ່ແມ່ນ ເຊື້ອສາຍ ທາງພວນ ອະດີດ ເຈົ້າສອບ ໄໍຊຊນະ.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 30, 2015 04:00 PM

    Reply to this comment

Lao Kang ຈາກ 3RL3SAJ :

I know, this organization have the same brain before 1975. Racist isn't good men!


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 29, 2015 08:58 PM

    Reply to this comment

laonok ຈາກ canada :

It's good start, it's about time laonok should stand together to fight for democracy in Laos, we support this organisation,thanks rfa to bring out this news for us to know.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 29, 2015 02:48 PM

    Reply to this comment

ລາວ ຢູ່ ເທັກສັຊ ຈາກ ປະເທສ ອະເມຣິກາ ເທັກສັຊ :

ເຮົາຄົນລາວ ຜູ້ນືງ ຢູ່ຕ່າງແດນ ຢາກຮູ້ວ່າ ແມ່ນໃຜ ອູດົງ ໄຊຊະນະ ບຸກຄົນໆນິ້ ແມ່ນສັງກັດ ຢູ່ ພັກການໆຈັດຕັ້ງໄດ້ ກັນແທ້? ເພາະວ່າເຫັນ ຜູ້ກ່ຽວ ມາຮ່ວມ ກອງປະຊູມ ຮ່ວມນຳທຸກໆ ອົງການໆຈັດຕັ້ງ ຢູ່ ປະເທສ ອະເມຣິກາ.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 29, 2015 02:28 PM

    Reply to this comment

phetsakhat sorphainam ຈາກ vientiane :

who's oudong ? is he a son of ( paya ) ouday ? who was lao kingdom Embassador to United nations before.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 26, 2015 02:53 PM

    Reply to this comment

ຄ.ນະຄຳມ່ວນ ຈາກ ທ່າແຂກ :

ປວງຊົນລາວເຮົາ ທົ່ວທຸກແຫ່ງຫົນ ຊຶ່ງມີຈິຕສຳນຶກ ຢູ່ໃນຄອງ ພຸດທະສາສນາ ຕັ້ງແຕ່ກຳເນີດ ເຖິງຊະລາ ຂໍໃຫ້ມີຈິດສຳນຶກ ດ້ວຍວ່າ: ຂໍໃຫ້ແກ່ ຢ່າງມີຄຸນຄ່າ ແລ້ວ ຊະລາ ແບບມີຄວາມຫມາຍ ມີຄວາມສຸຂ ຈົນເຖິງວັນສູດທ້າຍ ຂອງອາຍຸໄຂ, ດ້ວຍເທີ້ນ!!!


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 26, 2015 02:52 PM

    Reply to this comment

( :

Le gouvernement fantome des vaincus est bien bon pour aller a l poubelle.


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]

Mar 26, 2015 02:50 PM

    Reply to this comment

Unknown ຈາກ Mars :

ບໍ່ມີຖແລງການ ກໍ່ສແດງວ່າ ກອງປະຊຸມ ບໍ່ສາມາດ ຕົກລົງຫຍັງໄດ້, ບໍ່ມີຂໍ້ສລຸບ. ອາດຈະ ບໍ່ມີໃຜຟັງໃຜ, ຜູ້ໃດ ກໍ່ວ່າຕົວເອງ ໃຫຍ່, ສີ່ງນີ້ແລ້ວ ທີ່ເຣັດໃຫ້ ຮັຖບານຮາຊອານາຈັກລາວ (ຝ່າຍຂວາ) ປລາຊັຍ ຢັບເຢີນ


[ຄໍາເຫັນນີ້ໄດ້ຖືກກວດແກ້ ໂດຍບັນນາທິການ ເອເຊັຽເສຣີ ອີງຕາມເງື່ອນໄຂການນໍາໃຊ້ ]