មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ ក្រសួង​ការពារ​ជាតិ​ប្ដឹង​ចាងហ្វាង​កាសែត ​"មនសិការ​ខ្មែរ"

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







អ្នក​អាន​អនាមិក :

កង្កែបក្នុងអណ្តូងយំតាំងតែតូចដល់ចាស់ស្លាប់មិនស្តាប់គេ
គឺអ្នកដឹកនាំខ្មែរ!ពូកែបានតែជាតិអែង!!!បើពួកលោកចង់
សោយរាជ្យតកូនចៅដេញទូតបរទេសអោយអស់ពីស្រុកខ្មែរ
ទៅ!នោះលោកចង់ធ្វើអីបានតាមចិត្តហើយ!!កុំនាំគ្នាឆ្លើយ
ដោះសារ!ផ្ទៃក្នុង-ក្រៅនឹងលើអាកាសគេកុងត្រូលទាំងអស់
ពួកដែលមិនដឹងខ្យល់គឺអស់លោកទេ!កុំនាំគ្នាខ្វាក់ឬថ្លង់ណា

Dec 03, 2013 04:17 AM

    Reply to this comment

CONCERN CITIZEN :

I AM VERY DISAPPOINTED BECAUSE I KNOW WHAT HUN SEN HAS DONE BUT I CANNOT DO ANYTHING ONLY SAYING FOR SAYING !!!!!

Dec 02, 2013 11:37 PM

    Reply to this comment

My homeland :

Hun Sen said if he or CCP lost, the war will happen..means that he is ready to make war..so he is must be the one to be judged for provokation. Mr. Phai Siphan I like your sweet speech every time you speak...but you can not make or return the mind of people. We hate CCP than ever, he robbed our future, our hope and livies.

Dec 02, 2013 11:29 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នៅពេលណាយុត្តិធម៌មាន វិសមភាពសង្គមត្រូវបានត្រូវបានដោះស្រាយ និងអនុលោមតាមក្រឹត្យក្រមច្បាប់ជាធរមាន។ តែបើរឿងនោះ គ្រាន់តែសម្រាប់ការពង្រឹងអំណាចបុគ្គលទេ នោះយុត្តិធម៌ទាំងឡាយក្នុងសង្គមគ្មានទេ។ ដូចជាពាក្យបញ្ចើចបញ្ចើររបស់មនុស្សក្នុងសង្គមមួយចំនួនធំ តែងតែនិយាយលេងថា៖ "ធ្វើអាក្រក់បានលុយ ធ្វើល្អបានសោកា"។

Dec 02, 2013 10:18 PM

    Reply to this comment

Jimy ពី Boston :

Is this what the government called "the deep reform"? Do you think by doing this way helps CPP and the government gain more popularity or gain more hatred from the public? You should be careful if you don't want the khmer public to hate you more.

Dec 02, 2013 07:19 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ASK PHAI XIPHAN IF HE DARES TO SWEAR NOT TO SEE THE MOBILIZATION OF FORCES [TO DO SECRET JOB] IN PHNOM PEHN CITY ?

Dec 02, 2013 09:50 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

អ្នកដែលបញ្ជាកងទ័ព និងរថយន្តពាសដែក អោយចូលក្រុងភ្នំពេញ ! តើចូលមកធើអី ?
មិនខុសច្បាប់ទេ ឬ !

Dec 02, 2013 09:46 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

If the government don't use the force to take the power, what government of Hun Sen want ? Because CNRP has no army,no force to fight with Hun SEn? If Dam Seth or Kem So Kha don't say ,all Khmer knew already. Hun Sen before election,if CPP lost election,it will have the civil war. Why don't bring Hun Sen to the court too? Who make the war? who has the troop?

Dec 02, 2013 09:09 AM

    Reply to this comment

ឈាមស្រែកស្បែកហៅ ពី ឡូវ៉ែល ម៉ាស្សាឈូស្សេត :

ចំពោះរឿងជនស៊ីវីលវាមិនដែលមានច្បាប់ណាបញ្ចូនទៅតុលាការសឹកផ្នែក
យោធានោះទេ គួរឲ្យចង់សើចណាស់ ច្បាប់របស់មេចោរក្បត់ជាតិនិងបក្សពួក
ហើយជាច្បាប់មួយថ្មីសំរាប់គំរាមកំហែងនិងចាប់ចងអ្នកស្នេហាជាតិដាក់គុក
ឬសម្លាប់ចោល ដោយហ៊ានបើកកកាយរឿងដែលមេចោរក្បត់ជាតិនិងបក្សពួក
ប្លន់យកសន្លឹកឆ្នោតរបស់រាស្រ្តដើម្បីកាន់អំណាចខុសច្បាប់ហើយបន្តជិះជាន់
បំបិទសេរីភាព រំលោភសិទ្ធិ បន្តលក់ដីកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ។ល។និង។ល។

Dec 02, 2013 08:53 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី PARIS :

សព្វថ្ងៃហ៊ុនសែនដូចត្រីជាប់ជុចអញ្ចឹង ! រើណាស់ជាប់ណាស់ ! ប្តឹងណាស់ តវ៉ាកាន់តែខ្លាំងឡើងៗ ! ហ៊ុន សែន គួរតែចុះចេញពីតំណែងដូចអ្នកស្រី យីង ឡាក់ ទៅកុំអោយឈឺខ្លួនទាន់ព្រោះអីកង់ប្រវត្តិសាស្ត្រកម្ពុជា២០១៣នឹងមានកម្លាំងដ៏មហិមានឹងមិនអាចអត់អោនអោយពួកជនល្មោបអំណាចបានឡើយ !!!

Dec 02, 2013 08:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ប្រជាពលរដ្ឋ សូមសួរ ល្បង ផៃ ស៊ីផាន តើកងកម្លាំងប្រដាប់អាវុធ ចូលមកភ្នំពេញធ្វើអី ? បើនៅភ្នំពេញប៉ុន្មានខែនេះគ្មានបាញ់គ្នាផងនឹង ! ហើយនៅភ្នំពេញមានតែប្រជាពលរដ្ឋស្លូតត្រង់គ្មានអាវុធអីនោះទេ !
(( តើកងកម្លាំងប្រដាប់អាវុធ អាព្យាក្រិត ឬ ទេ ?
តើអស់លោក ហ៊ានអុចធូបស្បត់នៅលើ ភ្នំដងរ៉ែក ឬ ទេ ? ))

Dec 02, 2013 08:12 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល