មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ HRW៖ លោក ជាម យៀប ប្រឈម​មុខ​ជាប់​គុក​យ៉ាង​ហោច​៣​ឆ្នាំ

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







ម៉ា​​ ដានី :

ដើម្បីដឹកនាំប្រទេសទៅរកការអភិវឌ្ឍ និងក្លាយជាប្រទេសជឿនលឿនទៅមុខបានល្គឹកណាតែប្រទេសយើងឈប់ប្រើច្បាប់ព្រៃមកអនុវត្តលើការរស់នៅជាក់ស្តែងរបស់ប្រជាជនក្នុងស្រុក។ គឺត្រូវតែយកច្បាបើ មកអនុវត្ត និងមានតំលាភាព។ បើសិនជាប្រជាជនខុសក៏ត្រូវកាត់ទោសតាមផ្លូវច្បាប់ រីឯមន្ត្រីរាជការក៏ត្រូវតែកាត់ទោសអោយដូចជាប្រជាជនធម្មតា។ ព្រោះថានៅចំពោះមុខច្បាប់ គឺច្បាប់ជាធំ មិនមែនបុណ្យស័ក្ត មិនមានទ្រព្យធន និងរិតតែមិនមែនសារាចរឬអភ័យឯកសិទ្ធិរបស់អ្នកដឹកនាំឡើយ ព្រោះថាអ្នកដឹកនាំក៏ត្រូវតែគោរពច្បាប់ និងមានភាពស្មើគ្នាចំពោះមុខច្បាប់ដែរ។

Dec 08, 2015 01:27 AM

    Reply to this comment

True relate generic gene -pobia :

Psychologists around the world had studied about midget person who mostly violence than a taller guy like "kim IL.Sun ,Mao ,Ho C.Minh ,Sihanouk ,Hunsein and C.Yeap " , most of them are very aggressive behavior and ruthless " act like barbarism ".

Dec 06, 2015 12:21 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នេះជាការ មើលងាយ ជីវិតមនុស្ស យ៉ាងគំលើន កំសាក មិនទទួលខុសត្រូវ ។

Dec 05, 2015 04:38 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ហេតុម្តេចមិនលើកពីច្បាប់ស្រុកខ្មែរមកសរសេរលើសារពត៌មាន ចាំបាច់យកឈ្មោះពួកបរទេសមកបង្ហាញធ្វើអ្វី ។ ចុះអាស៊ីសេរី អន់អីក៍អន់ ថោកអីក៍ថោក យ៉ាងនេះ។

Dec 04, 2015 08:51 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

BECAUSE ALL LAWS IN CAMBODIA ARE BENEATH THE HIGHER RANKING CPP OFFICERS. WAIT TILL YOU GET HIT BY ONE OF CPP OFFICER, I WILL REPORT FROM CAMBODIA RULE OF LAW[ THE ONE WHO GAS THICKER BACK WINS].

Dec 06, 2015 11:52 AM

Bopha :

មានតែសង្គមហ្វេសប៊ុកទេ ដែលអាចទាមទារយុត្តិធម៌ជូនជនរងគ្រោះ និងសង្គម។
តម្លៃនៃតំណាងរាស្រ្ត កាន់តែបាត់បង់ តម្លៃបុគ្គលគឺសូន្យ។

Dec 04, 2015 07:34 PM

    Reply to this comment

anonymous :

Justice could realized unless the current criminal government is collapse. As long as it stands still, how many more barbarian acts will occure, if the world, especially UN and ICC din't do nothing. But, do not lose hope, the candle flame fires more up before putting out. By similarity, all those unhuman guys will be fallen down and condemned up on their degree of participation for servicing evil as rewards...

Oct 06, 2014 08:31 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

investigated !

Sep 30, 2014 09:40 AM

    Reply to this comment

មុន្នី គីម ពី បាត់ដំបង :

នេះជាវប្បធម៏ដ៏អាក្រក់បំផុតរបស់អ្នកមានអំណាចនៅកម្ពុជាដែលពលរដ្ឋខ្មែរតែងឃើញជារើយៗ។ ពលរដ្ឋទន់ខ្សោយគឺ ជាជនរងគ្រោះដ៏អយុត្តិធម៏ (ព្រោះនៅស្រុកខ្មែរ អ្នកមានអំណាចម្នាក់បានថ្លែងជាសាធារណៈថា នៅទីនេះមានលុយទើបមានយុត្តិធម៏) ហើយគេសង្កេតឃើញថានៅកម្ពុជា អំណាចរាជការត្រូវបានគេប្រើជាវិធីរកលុយបានច្រើននិង ងាយស្រួលបំផុតកម្ពុជា។ ដូច្នេះនៅទីនេះ មានអំណាច នាំអោយមានលុយច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់ ហើយទើបនាំអោយ មានយុត្តិធម៏សំរាប់បុគ្គលនោះ។

Sep 30, 2014 08:28 AM

    Reply to this comment

សេរី :

សូមស្វាគមន៏បើលោកជាមយៀបត្រូវជាប់គុកមែននោះ។កុំអោយអាងបុណ្យសក្តិនិងមានលុយទៀត។

Dec 04, 2013 06:01 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី ពោធិសាត់ :

សូមរដ្ឋាភិបាល ក៏ដូចជាសម្តេចនាយក គិតគូអោយបានល្អិតល្អន់ អំពីអនាគតរបស់រដ្ឋាភិបាលក្នុងការធ្វើកំណែទម្រង់ស៊ីជំរៅ។ វាជាពេលវេលាល្អ ក្នុងការកាត់សាច់ ឫលាងសំអាតទៅលើសាច់ដែលប្រលាក់ដីចេញ ដើម្បីជាគំរូល្អ ដល់ថ្នាក់ដឹកនាំខ្មែរជំនាន់ក្រោយ និងជាប្រវត្តិសាស្រ្តដ៏ល្អមួយ!

Dec 03, 2013 11:29 PM

    Reply to this comment

Polroath Khmer ពី PNP :

Ouff,
I do not want to common more about this, but all commended, seems be not in Cambodia.
First you should know that who is Mr. Cheam Yeab. He is not real Khmer but he has high diploma of state (only him that having). His title is state doctor of law, so means he seats on law (like his team : Mr. Chheang Vun and Mr. Phay Siphann). So with people (poor people) Chhao Chhao who is his boss thinks only seems like rice grain in wherehouse to kept rice.
He, He..
Who want to gamble with me?
100% I will win if the victim asks for justice he will face a prison.
Kum chor chea muoy Cheam Yeab Smorst (he is not Khmer) if have problem, run to abroad, otherwise he is a good slave of his boss CHHAO CHHAO.
Polroath Khmer.

Dec 03, 2013 11:07 PM

    Reply to this comment

ណេ សុខណា ពី ក្រុងសួង ខេត្តកំពង់ចាម :

ប្រសិនបើអ្នកដែលស្លាប់និងរបួសជាសាច់ញាតិរបស់ លោក ជាម យៀបវិញ តើមានការឈឺចាប់ប៉ុណ្ណា? គ្មានប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរណាហានវាយធ្វើបាបអ្នកមានអំណាច មានអង្គរក្ស ការពារព្រោងព្រាតដូចការលើកឡើងទេលោកមេធាវីល្ងីល្ងឺ។

Dec 03, 2013 09:14 PM

    Reply to this comment

ក្មេងស្រីខ្មែរ ពី ភ្នំពេញ :

ប្រទេសកម្ពុជាទើបតែត្រូវបានប្រកាសថាជាប្រទេសដែលជាប់លេខអាក្រក់បំផុតនៅក្នុងចំណោមប្រទេសទាំងអស់នៅអាស៊ី (១៦០ ក្នុង១៧៧ទូទាំងពិភពលោក)។ ខ្ញុំជាកូនខ្មែរមួយរូបពិតជាមានភាពអាម៉ាសបំផុតដែលឃើញប្រទេសខ្លួនដូចនេះ។ រឿងរ៉ាវទាំងអស់គឺសុទ្ធតែកើតចេញពីបណ្ឌិតអត់ក្របខណ្ឌមួយចំនួន ដែលគិតតែពីហោប៉ៅរបស់ខ្លួន ជាក់ស្តែងបានបង្ហាញឲ្យឃើញច្បាស់ចំពោះបណ្ឌិតមួយនេះ។ ខ្ញុំចាំមើលថា តើប្រព័ន្ធតុលាការនឹងធ្វើយ៉ាងណាចំពោះបណ្ឌិតមួយនេះ? តើវាពិតដែរទេថា បណ្ឌិតនេះនឹងជាប់គុកខ្លួនឯងដោយមិនទំលាក់កំហុសលើអ្នកដទៃឲ្យមកជាប់គុកជំនួសនោះ?????? សូមរង់ចាំភាគបន្ត។

Dec 03, 2013 09:00 PM

    Reply to this comment

Commander ពី Phnom Penh :

I don't believe that this guy will catch and live in jail for 3 year? Poor Law and of Cambodia.

Dec 03, 2013 08:42 PM

    Reply to this comment

Pak Sotho ពី Siem Reap :

I hope justice police do investigate on this
accident and take a person who committed this crime to the jail .

Dec 03, 2013 08:40 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

អ្នកណាជាអ្នកបើក? គាត់រឺ តាកុងរបស់គាត់ តើគាត់មានទោសដែរ ប្រសិន គាត់ជាអ្នករួមដំណើរ

Dec 03, 2013 08:33 PM

    Reply to this comment

Roth :

ដាក់គុកជាម​យៀប បាននរណាបំរើជាតិ? គាត់ជាឥសរជនសំខាន់ណាស់ អត់ពីគាត់ពិភពលោកនឹងត្រូវរលាយ កុំថាឡើយកម្ពុជា ។

Dec 03, 2013 07:10 PM

    Reply to this comment

ដើមត្នោត :

វាជាទម្លាប់របស់ស្រុកយើង តែកាលណាបុកហើយត្រូវតែរត់ ពិសេសពេលដឹងថាអ្នករងគ្រោះស្លាប់ នោះកាន់តែដាក់មេប្រូច បើមិនចឹងទេ គេវៃងាប់ ។ ចៀមយៀបមិនអាចជាប់គុកទេ ព្រោះបារមីស៊ីភីភីរបស់គាត់កំពុងឃុំគ្រង ។

Dec 03, 2013 06:56 PM

    Reply to this comment

ញ៉ុកថែម :

សុទ្ធតែកំពូលមនុស្សរបស់លោក​ ហ៊ុន សែន។

Dec 03, 2013 01:02 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ចាំមើល ថាតើការកែ ទំរង់ច្បាប់សុីជំរៅរបស់រាជ រដ្ឋាភិបាល ជាមួយ បណ្ឌិតរដ្ឋ ជៀមយាប បានអីខ្លះ?

Dec 03, 2013 11:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បណ្ឌិតមិនបណ្ឌិតអី ឲ្យតែបុកគេហើយប្រាកដជារត់ហើយ
បើជាខ្ញុំ ក៏ខ្ញុំរត់ដែរ។

Dec 03, 2013 11:37 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ភ្លើពេកបុកគេហើយមិនរត់ហាស។

Dec 03, 2013 11:28 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Tree year is too leniency, just like a slab on the wrist; perhaps 10 years is the minimum for crime that he has committed.

Dec 03, 2013 10:43 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Phnom Penh :

Mr. Cheam Yiep, where did you get your Phd. From University of Monster Inc.? Now you have claimed you and your coward driver and body guards were running scared because you were afraid of the residential attack but Sr. You have power and you were ared with modern weapons what were you affraid of? Perhaps you were not affraid at all you were just trying to flee the sceen of the accident erresponsibly. I wonder how would you react if someone else do the same to you and your wife and kids? SAME on you Sr.

Dec 03, 2013 10:02 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

HIT AND RUN IN BROAD DAY LIGHT,ACCORDING TO THE LAW,JEAM YIEB SHOULD BE ARRESTED, DETAINED AND PROCEED THE ARRAIGNMENT. BUT,VERY LITTLE HOPE BECAUSE EVEN CHHOUK BANDIT STILL ROAMS FREE.
I WANT TO HEAR FROM HUN SEN MOUTH OR THROUGH PHAY SIPHAN MOUTH ABOUT THE SO CALLED "LAW" IN CAMBODIA.

Dec 03, 2013 09:57 AM

    Reply to this comment

chea mukay ពី phnom penh :

Absolutely, I do not believe that this gentleman will be punished by CPP’s government.

Dec 03, 2013 09:10 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Even you paid the money to the victim but it's the law,you have to go to jail.

Dec 03, 2013 08:33 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី USA :

Is he the one who cursed Sam Rainsy (to die from Airplane Crash/fell)-But now his car hits and runs/killing an innocent poor cambodian family?! As a state law maker, he should be responsible and must resign from his position and go to jail for at least 12 years.

Dec 03, 2013 07:55 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

បណ្ឌិតនៅស្រុកខ្មែមួយចំនួនតូច(មានឈ្មោះជាបណ្ឌិតតែគំនិតអន់)

Dec 03, 2013 06:50 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Mr. Phai siphan and Mr Cheang Von, I want to hear your comment about this case. What do you think?

Dec 03, 2013 06:06 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Yabb Hoey !!!!!????? H.E.

Dec 03, 2013 06:04 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី Phnom Penh :

ទាល់តែយូរបានចាប់ដាក់គុកបាន ឈូក បណ្ឌិតដោះស្រាយមិន បានផងទំរាំ ជាម យៀបទៀត។ ទាល់តែយូរតិចមើលទៅ។

Dec 03, 2013 05:37 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ថ្នាក់ដឹកនាំមិនទទួលខុសត្រូវ មិនគោរពវិជ្ជាជីវះរបស់ខ្លួន

Dec 03, 2013 05:34 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

គុកនឹងសោរគឺចោរអ្នកធ្វើច្បាប់នឹងចាប់ចងគឺបងតុលាការ!
អ្នកណាជាប់គុក?គឺអ្នកក្រអ្នកស្រែ!ម្ចាស់នឹងចោរឡើងតុលា
ការ!ម្ចាស់ជាអ្នកចាញ់!នេះឬសង្គមខ្មែរ?តើអ្នកច្បាប់ខ្មែររៀ
ននៅសាលាណា?គឺសាលាបឋមសិក្សាគតិបណ្ឌឹតកំប៉ាមជុង
គ្រូមានតែម្នាក់!ចម្លើយមានតែមួយ!!១បូកនឹង១គឺ២ហើយ
អំបូរបណ្ឌឹតនោះសុទ្ធតែមហាអុបរាជ្ញទាំងអស់ចៅៗគាត់អនា
គត់ស្តេចស្រុកខ្មែរហើយ!កោតតាគាតឈនមានចំណេះដែរ
តែចាញ់ចៅតាសែន!!!

Dec 03, 2013 04:47 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

This is called a wreckless Cambodian lawmakers, Chheam Yeap. What will Mr. Phay Siphan says about this accident, will it be, "equal under the laws, or equal... but ..above the laws in Cambodia," Mr. Phay Siphan, BS..

Dec 03, 2013 03:42 AM

    Reply to this comment

sorraksha ពី phnompenh :

សូមផ្តល់យុត្តិធម៏ដល់ជនរងេគ្រោះេដោយេអោយេលោកជោមដោបជោប់គុកតោមច្បោប

Dec 03, 2013 03:25 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

មតិនិងទស្សនៈរបស់ខ្ញុំមើលឃើញថា៖អ្នកធំស្រុកខ្មែរមិនសូវគោរពច្បាប់ទេ។​សព្វថ្ងៃនេះមានតែប្រជាពលរដ្ឋទេដែលគាត់គោរពច្បាប់ពីព្រោះពួកគាត់ខ្លាចអ្នកមានអំណាច  មានលុយ​​និងអាជ្ញាធម៌ចាប់ពួកគាត់ដាក់គុកឬជំរិតយកប្រាក់តាមផ្លូវច្បាប់។
ស្តាយណាស់ដែលបានកើតមកជាខែ្មរ....

Dec 03, 2013 03:01 AM

    Reply to this comment

Oudom ពី kun khmer :

any one they have to responsibility of their action like Chheam Reap because he is a leader in Khmer so he has to go to jail without question. if CPP said their are really democracy and real justice

Dec 03, 2013 12:34 AM

    Reply to this comment

Kon Khmer :

Put Chearm Yearb in jail who else can can replace Hun Sen. CPP is hard to find leaders because all of them alway sleep listening to samdeck Hun Sen,s speech. Samdech points to the left, go to the left. Samdech points to the right, go to the right. Oh! Poor CPP.

Dec 03, 2013 12:25 AM

    Reply to this comment

ភាពភ្នំពេញ ពី Phnom Penh :

លោកជាមយៀបនិយាយមួយម៉ាតណាក៏លើកពីច្បាប់ដែរ តែធ្វើឬករាក់កំផែល។ សុំសួរទៅលោកជាមយៀបថា បើកបុកគេរួចបើករត់ និងដោះស្លាកលេខចេញបំបាត់ដាន តើមានចែងនៅក្នុងច្បាប់ណា? មាត្រាទីប៉ុន្មាន?

Dec 02, 2013 11:15 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក ពី San Jose :

No one is above the law, Hit And run is Criminal. He know the the law ,but Never Obey the law.

Dec 02, 2013 11:12 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

DOES ANYONE BELIEVE JEAM YIEB WILL BE JAILED FOR AT LEAST THREE YEARS ?
IF HE WILL BE,I GIVE CREDIT TO PM HUN SEN ON HIS DEEP REFORM.

Dec 02, 2013 11:05 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

GOOD LUCK! IF YOU SEE THIS CROOK IN JAIL FOR " ONE HOUR " JUST CONSIDER JUSTICE IS SERVED. THIS LOW LIFE JERK IS ONLY GOOD AT PUTTING INNOCENT PEOPLE IN JAIL.

Dec 03, 2013 06:20 PM

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល