មតិ​ទាំង​អស់​សម្រាប់​អត្ថបទ៖ មេធាវី​លោក ជាម យៀប មិន​ចាប់​អារម្មណ៍​ការ​ថ្កោលទោស​របស់ HRW

បញ្ចូលមតិរបស់អ្នកដោយបំពេញទម្រង់ខាងក្រោមជាអក្សរសុទ្ធ។ មតិនឹងត្រូវសម្រេចដោយអ្នកសម្របសម្រួល និងអាចពិនិត្យកែប្រែឲ្យស្របតាមលក្ខខណ្ឌនៃការប្រើប្រាស់របស់វិទ្យុអាស៊ីសេរី។ មតិនឹងមិនអាចមើលឃើញភ្លាមៗទេ។ វិទ្យុអាស៊ីសេរី មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះខ្លឹមសារនៃមតិដែលបានចុះផ្សាយឡើយ។ សូមគោរពមតិរបស់អ្នកដទៃ ហើយប្រកាន់ខ្ជាប់នូវការពិត។







Prom Siphan ពី PP :

Chem yeap needs to go to Jail for File
Or puts him To hang , the same Sadam hun sen .Why i say this Because i want to have Promote to take his Places and get more money I work for $$$$$only Not Country .

Dec 09, 2013 12:52 PM

    Reply to this comment

LIM Kim-Ya ពី Phnom-Penh :

នេះយើងអាចចោទសួរថា បើប្រសិនណាជាលោកជាមយៀបនៅពេលមានគ្រោះថ្នាក់ មិនបើករត់ទេ ហើយចុះទៅ ជួយអ្នករងគ្រោះ ប្រហែលជាស្ត្រី និង កូននេះមិនស្លាប់ទេ ។ ជាពិសេសក្រោយពីគ្រោះថ្នាក់ លោកសម្រាន្តយ៉ាងស្រួល តទៅទៀតនៅក្នុងរថយន្ត ក្រោយពីផ្ញាក់ហើយបញ្ជាឲ្យអង្គរក្សបើករត់ ដោយមិនដឹងពីអង្គរក្សឈប់ដោះ ស្លាកលេខរថយន្ដចេញភ្លាមៗនោះទេ។ គួរឲ្យអស្ចារ្យណាស់ ក្រោយពីគ្រោះថ្នាក់ដ៏ធ្ងន់ធ្ងរនេះ លោកជាមយៀប គ្មានវិប្បដិសារី ហើយដេកយ៉ាងស្រួលតទៅទៀត នៅពេលភ្លាមៗនោះ ។

Dec 06, 2013 08:49 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

ជាម យៀបគេមិនចាប់អារម្មណ៏ ដោយសារប្រជាពលរដ្ឋយើង ស្លូតអោយគេមើលងាយ ជីវិតថោកតម្លៃត្រឹម ១០០០ទៅ២០០០ដុល្លារ តែប៉ុណ្ណោះ !

Dec 05, 2013 05:11 AM

    Reply to this comment

Tola ពី Phnom Penh :

CPP IS COMMUNIST

Dec 05, 2013 04:31 AM

    Reply to this comment

Eagle Master ពី Pa (USA) :

Mr.HUN SEN take him to jail, don't trust a person who has many languages .

Dec 05, 2013 02:30 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

នេះគឺជាទង្វើរបស់បុរសបណ្ឌិតរដ្ឋ ?

Dec 05, 2013 12:31 AM

    Reply to this comment

Kim ពី Battambong :

Want to hear from

Dec 04, 2013 11:44 PM

    Reply to this comment

ភាពភ្នំពេញ ពី Phnom Penh :

ការនិយាយថា មិនចាប់អារម្មណ៍ វាគ្មានអីចម្លែកទេ។ សូម្បីតែរឿងឈូកបណ្ឌិតដែលទាំងប្រជាជនទូទៅ និងសង្គមស៊ីវិលស្រែកឡើងខ្ទ័រប្រទេសហើយ ក៏ពួកនេះនៅតែមិនអារម្មណ៍ដែរ។ ដូច្នេះវាគ្មានអីចម្លែកទេសម្រាប់រដ្ឋាភិបាលដែលគ្មានការទទួលខុសត្រូវបែបនេះនោះ!!! យើងមើលចរិតអ្នកស្រីយីងឡាក់ដែលមានបំណងចុះចេញពីអំណាចដើម្បីជាថ្នូរនឹងសន្តិភាព ចំណែកហ៊ុនសែនវិញប្រកាសបិទទ្វារវ៉ៃឆ្កែការពារអំណាច!!!!

Dec 04, 2013 10:25 PM

    Reply to this comment

Meta ពី Buntey Meanchey :

គួរអោយសោកស្តាយជាទីបំផុត
ហើយក៏មិនគួរមានសកម្មភាពបែបនេះឡើយ
ក្នុងសង្គមខ្មែរយើង។ មិនគួរធ្វើគំរូបែបនោះឡើយ!!!
ហេតុអ្វីក៏ធ្វើទៅកើត!!ខ្វះបេះដូង-អមនុស្សធម៍ គួរបំបាត់ចោល
ក្នុងសង្គមខែ្មររបស់យើង។

Dec 04, 2013 10:11 PM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

Meant he kill by purpose. he is the killer. Y he is not going jail?
This is Khmer Leader. Oh khmers people...

Dec 04, 2013 09:57 PM

    Reply to this comment

Ms. Da ពី Phnom Pen city :

My PM of Cambodia (Hun Sen) must implement and respect law for Mr. Chem Yeab.

i believe my PM to implement law.

Ms. da

Dec 04, 2013 07:59 PM

    Reply to this comment

Peuv :

Chhouk Bandit, who shot and wounded three factory workers, has no fear for the Court of Hun Sen. Why Cheam Yeap cares? This is Hun Sen world!

Dec 04, 2013 02:59 PM

    Reply to this comment

kone Khmer ពី America :

I don't blame Cheam Yeab from his evation because in Cambodia, there is a habit of running away for their own safety. But Cheam Yeab has to confront with the law as one of the leader whether he'll be prisoned or not. To show a good example for all the Khmer people, he has to serve 3 yrs in prison.

Dec 04, 2013 01:09 PM

    Reply to this comment

PP ពី PP :

Cheam Yeap just wished H.E Sam Rainsy had an accident on plane crash a few months a go. Now, he has this accident and he must go to jail. Other wise, CPP needs to steal more votes from people to stay in power.

Dec 04, 2013 11:32 AM

    Reply to this comment

អ្នក​អាន​អនាមិក :

PEOPLE NEED TO STAND UP OTHERWISE THIS CULTURE STILL CONTINUE FOR EVER.
KHMER ARE TOO DUMB TO FIGHT FOR WHAT THEY WANT.

Dec 04, 2013 09:26 AM

    Reply to this comment

Rocky ពី Boston, MA :

Nothing strange for Cambodia for law makers like Chheam Yeab from CPP always violated the law and abused the human rights. Those law makers speeched on TV to ask people to obay the law, which is always on the top of people. However, this law maker hit and run for killing innocent people--a lady with pregnacy and tried to use money to stop the case. Where's the law and justice? He usually values the human's lives less than his property. When will Cambodia have good governance for the country? How many people will be killed by High Ranking Officials or law maker like Chheam Yoeub? On be half of Koun Khmer, I felt ashamed for our country controlled by unlawful leadership. Poor Khmers! Poor Country with these leaders! Really ashamed!

Dec 04, 2013 08:59 AM

    Reply to this comment

ត្រឡប់​ទៅ​អត្ថបទ​វិញ

គេហទំព័រ​ទាំងមូល